[O1] przekaźnik świec żarowych

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • Kryzys5554
    Ambiente
    • 2012
    • 118

    #26
    Czy ktoś z Was po tym co opisałem tutaj może mi powiedzieć co mam do wymiany? Czy jest to czujnik czy przekaźnik?
    I czy to normalne, żeby przy zimnym silniku w aucie trzymanym w garażu (przy obecnych temperaturach) kontrolka od świec zapalała się tylko na sekundę zarówno na rozgrzanym jak i wystudzonym silniku?
    Z opisu wynika że czujnik urąbany ale sprawdz jeszcze go vagiem
    W YouTube możesz cieszyć się filmami i muzyką, które lubisz, przesyłać oryginalne treści i udostępniać je swoim bliskim, znajomym i całemu światu.

    temperatury mogą sie rożnić w granicach +-5stopni jesli więcej masz co wymieniać, podstawa to zacząc od tego, przekanik 109 zawze możesz podmienić od innego 1,9 z grupy vw

    [ Dodano: Nie 07 Gru, 14 23:03 ]
    Zamieszczone przez alxxx
    jaco3410, Nie Ty pierwszy na tym forum masz taki problem. Jeden kolega też szukał rozwiązania i doszedł do momentu sprawdzenia samego ECU czego chyba nie uczynił. Poszukaj
    Kolega doszedł do tego momentu ale musiałby podmieniać ecu(150zgolic mnie chce za adaptacje) a nie widzi mu sie to bo lepiej jak kupie sprawny ok250-350 mi powiedział i wymienie, próbuje jeszcze się dostac do magika z polecenia może on coś wykmini

    Komentarz

    • jaco3410
      Classic
      • 2014
      • 15

      #27
      Zamieszczone przez alxxx
      jaco3410, Nie Ty pierwszy na tym forum masz taki problem. Jeden kolega też szukał rozwiązania i doszedł do momentu sprawdzenia samego ECU czego chyba nie uczynił. Poszukaj
      może faktycznie coś w tym jest,bo jak zmieniłem vagiem czas grzania świec to na vagu wartość po zmianie wynosiła 9 s a faktycznie świece grzały dalej 1 s. dziś załorze nowy czujnik, bo akurat mam. Jak nie pomoże to podmienię tan przekaźnik 109 do żonki new beetla bo akurat tam jest też alh. tam też nie za rewelacyjnie palił,zmieniłem czas grzania świec i jest o nioebo lepiej.u mnie zmiana nie działa.

      [ Dodano: Pon 08 Gru, 14 06:34 ]
      jak nic nie pomoże to będę podgrzewał świece tak jak do tej pory, czyli załączam zapłon wyłączam i zwieram na chwile przekaźnik 103 przez chwile grzeje świece( na wyłączonym zapłonie na przekaźniku jest jeszcze prąd przez ok 4s) i odpala od strzała.

      [ Dodano: Pon 08 Gru, 14 10:57 ]
      czujnik jest ok. chyba problem leży w innej rzeczy. mianowicie kąt wtrysku na zimnym silniku wynosi w granicach 20,a chyba powinien być około 60. później wjade sobie na warsztat i przestawie.

      Komentarz

      • alxxx
        RS
        • 2010
        • 1823
        • Octavia I (1U2)
        • ASZ 1.9 TDI PD 130 KM

        #28
        jaco3410, kąt sprawdź gdy silnik ma temp. roboczą i wtedy przestawiaj.
        VAG - diagnostyka - kodowania - adaptacje - PIN immo - adaptacje kluczyków
        Jeżeli post okazał się pomocny kliknij

        Komentarz

        • jaco3410
          Classic
          • 2014
          • 15

          #29
          Zamieszczone przez alxxx
          jaco3410, kąt sprawdź gdy silnik ma temp. roboczą i wtedy przestawiaj.
          no proste że jak ma temp roboczą.Rano nie miałem czasu go rozgrzać bo w warsztacie dużo roboty. przy 87st była wartość 16 17. przestawiłem na 50. zobaczymy rano. ide zobacze ile u żonki w new beetlu jest.

          Komentarz

          • Kryzys5554
            Ambiente
            • 2012
            • 118

            #30
            I co pomogło? Mnie magik powiedział 400zł wczoraj za wymiane i adptacje, wzioł 40zł za sprawdzenie a wymyślił i sprawdził jeszcze mniej ode mnie, polityka korzyści. Zastanawiam sie jeszcze czy to nie wina programu bo z tego co mi mówiło kilku znajomych handlarzy to ma więcej mocy niż 110km (po przejażdzce), albo jest ewentualność z okablowaniem (wiadomo jak to w samochodach grupy VujWurwiające). Czy ktoś wie czy jest gdzieś na wierzchu okablowanie idące z funkcją wykonawczą z sterowniika na przekaźnik(bo z tego co orientuje się to przekażnik spełnia już ostatnią rolę długości grzania).

            Komentarz

            • jaco3410
              Classic
              • 2014
              • 15

              #31
              Zamieszczone przez Kryzys5554
              I co pomogło? Mnie magik powiedział 400zł wczoraj za wymiane i adptacje, wzioł 40zł za sprawdzenie a wymyślił i sprawdził jeszcze mniej ode mnie, polityka korzyści. Zastanawiam sie jeszcze czy to nie wina programu bo z tego co mi mówiło kilku znajomych handlarzy to ma więcej mocy niż 110km (po przejażdzce), albo jest ewentualność z okablowaniem (wiadomo jak to w samochodach grupy VujWurwiające). Czy ktoś wie czy jest gdzieś na wierzchu okablowanie idące z funkcją wykonawczą z sterowniika na przekaźnik(bo z tego co orientuje się to przekażnik spełnia już ostatnią rolę długości grzania).
              Pomogło,nie jest tak jak chciałem ale daje rade. U mnie są wtryski i wirus,szacuje że jest 125 km, więc to jest powodem że nie mogę zmienić czasu grzania świec, tak podejżewam.
              W beetlu żonki wydłużyłem czas grzania świec.w mojej skodzie w sterowniku pokazuje mi czas grzania 6 s a grzeje ok 1,5 s. w beetlu zmieniłem na 6 s i tyle grzeje

              Komentarz

              • Kryzys5554
                Ambiente
                • 2012
                • 118

                #32
                Zamieszczone przez jaco3410
                w mojej skodzie w sterowniku pokazuje mi czas grzania 6 s a grzeje ok 1,5 s.
                Ja też moge ustawiać sobie nawet i 9,66s a grzeją 1s. Możliwe że po bieżni ,ja już miałem jak kupowałem z tym problem (kupowałem latem, wyszło zimą) ale wole zrobić sobie dodatkowy przekaźnik do grzania na przycisk niż mam nie mieć wirusa bo powiem że chociaż jest na co depnąć :diabelski_usmiech (nie to co w golfie IV ciotki dopiero od 2300obr/min)

                Komentarz

                • alxxx
                  RS
                  • 2010
                  • 1823
                  • Octavia I (1U2)
                  • ASZ 1.9 TDI PD 130 KM

                  #33
                  a co ma wirus do grzania świec... wątpię, że ten kto wam go robił szukał mapki z grzaniem świec żeby wam życie uprzykrzyć :?
                  VAG - diagnostyka - kodowania - adaptacje - PIN immo - adaptacje kluczyków
                  Jeżeli post okazał się pomocny kliknij

                  Komentarz

                  • Kryzys5554
                    Ambiente
                    • 2012
                    • 118

                    #34
                    Zamieszczone przez alxxx
                    a co ma wirus do grzania świec... wątpię, że ten kto wam go robił szukał mapki z grzaniem świec żeby wam życie uprzykrzyć
                    a co ma za znaczenie folder driver w windowsie ? Skąd mam wiedzieć kto go robił i co wrzucił, co zmodyfikował? Wiem jedno komputer określa swoje zadanie na 100% ale nie przekazuje go do wykonania. Jak masz jakieś sugestie to przekaż je a nie p***** od rzeczy.

                    Komentarz

                    • alxxx
                      RS
                      • 2010
                      • 1823
                      • Octavia I (1U2)
                      • ASZ 1.9 TDI PD 130 KM

                      #35
                      Kryzys5554, masz jakiś problem? wiesz jak wygląda mapa od grzania świec i na czym w ogóle polega wirus w takim edc15v jaki masz? Nie sądzę.. więc nie płacz na forum, że Ci nie grzeją świece tylko sprawdź sterownik albo dorób magicznego pstryczka do przekaźnika i zamknij temat.
                      VAG - diagnostyka - kodowania - adaptacje - PIN immo - adaptacje kluczyków
                      Jeżeli post okazał się pomocny kliknij

                      Komentarz

                      Pracuję...